Dodano: 14 maja 2018 14:10
Adres strony: http://mcallcenter.pl
wlt_thumbnail-1248

Obecny świat opiera się przede wszystkim na sprzedaży jak największej ilości produktów oraz usług. Nie zawsze jednak, telemarketer, na którym spoczywa obowiązek sprzedaży możliwie jak największej liczby produktów lub usług będzie w stanie wywiązać się z tego zadania. Wykonując kilkadziesiąt rozmów telefonicznych wcale nie musi sprzedać produktu. Zajmie bowiem czas klienta, który nie będzie zainteresowany zakupem, zwłaszcza, jeżeli będzie wyłącznie typowym sprzedawcą. Tego klienci nad wyraz nie lubią. Chcą być traktowani w sposób indywidualny. Rozmowa musi być więc kierowana tylko i wyłącznie do osoby z którą rozmawiamy – to obecnie niepisana zasada, jaką rządzi się marketing telefoniczny. Sztywne szablony rozmów nie przyniosą już rezultatów. Klienta po prostu trzeba znać. A przynajmniej jego imię, nazwisko oraz tym, czym się zajmuje. Wbrew pozorom otwarcie rozmowy odgrywa kluczową rolę. Trzeba zacząć od przedstawienia się, kilku słów o biznesie klienta. Dopiero wówczas (jeżeli klient się nie rozłączy) można przejść do dalszych etapów – prezentacji zalet produktu lub usługi, które ułatwią firmie klienta „życie”. I najważniejsze – mów językiem korzyści klienta.




Adres stronyhttp://mcallcenter.pl
Kategoria
Słowa kluczowe 
  

ilość wejść robota google 15 ilość wejść robota bing 22 ilość wejść robota yahoo 0 ilość wejść robota alexa.com 0

NA SKRÓTY: